Bekijk hier verschillende succesvolle non-spot campagnes met een van onze merken. Wil je ook advies op maat? Neem contact op met een van onze Brand Partnerships accountmanagers

BUX
BUX
Stijging in signups dankzij inzet van TV voor belegginsapp BUX
Fruit.nl
Fruit.nl
Groei en sales dankzij inzet van TV voor online speler fruit.nl
LG G5
LG G5
Campagne voor LG G5 met gebruik van influencers. In de campagne staat de camera centraal
Nespresso
Nespresso
BrandDeli won de live pitch op het Branded content event met het format: De Boer en De Boer, de reis van koffiebes tot kopje
CEWE
CEWE
Awereness en likeability creëren voor CEWE in de doelgroep door middel van 3 inspirerende shorts
Overwatch
Overwatch
Om overwatch bij zowel hit-buyers and hardware gamers te introduceren is er voor verschillende strategieën gekozen
BrandDeli Foodproposition
BrandDeli Foodproposition
BrandDeli foodpropositions helpen om foodmerken bovenaan het boodschappenlijstje krijgen
Billboarding
Billboarding
BrandDeli maakt billboarding weer effectief. Door Storyboarding, Version billboarding en Content sensitieve billboards geven cam
Samsung Addwash
Samsung Addwash
Om te laten zien hoe échte mensen de nieuwe Addwash gebruiken werden er twee families gekozen die zich op hadden gegeven. Hun ve
Efteling Erecode
Efteling Erecode
Campagne om oudere kids in laten zien dat de Efteling cool is en niet alleen voor kleine kinderen door taten zien en beleven wat
FISSA
FISSA
Campagne voor FISSA, met de inzet van WhatsApp is het gelukt om millenials direct te kunnen bereiken
Influencers
Influencers
BrandDeli laat zien hoe je met influencers meer bereikt
24Kitchen
24Kitchen
24Kitchen is hét crossmediale food en lifestyle platform met beste ingredienten voor jou mediamix.
Moestuintijd
Moestuintijd
Aanstekelijk campagneconcept gericht op kids, ter aanvulling op de bestaande ‘Moestuintje’ campagne van Albert Heijn
Samsung SUHD TV
Samsung SUHD TV
Samsung en BrandDeli zijn voor de introductie van de nieuwe Samsung S-UHD TV een unieke samenwerking aangegaan.
Visstick Vrijdag
Visstick Vrijdag
In deze 360 campagne zijn kids en adults goed met elkaar geïntegreerd.
Nivea invisible for Black & White
Nivea invisible for Black & White
BrandDeli ontwikkelde een concept waarbij de krachten van de zender, Nivea, de Fashion Week en Serena Verbon werden gebundeld.
Hellendoorn
Hellendoorn
Avonturenpark Hellendoorn heeft BrandDeli uitgedaagd een passende campagne te ontwikkelen.
Hungergames Mockingjay Part 2
Hungergames Mockingjay Part 2
Independent Films heeft BrandDeli opnieuw uitgedaagd een awareness campagne te realiseren voor The Hunger Games.
LG Oled TV
LG Oled TV
Unieke eigenschappen van de LG Oled TV worden belicht in sfeervolle verhalen.
Iglo Roerbak sensatie
Iglo Roerbak sensatie
Introductie van de Tag-up in de nieuwste Iglo Roerbak Sensatie campagne
Rimmel op TLC
Rimmel op TLC
TLC speelt in op de groeiende hype van 'How to' filmpjes.
Museumvereniging
Museumvereniging
Hoe Nickelodeon museumbezoek onder kids verdrievoudigde.
Colgate Max Fresh
Colgate Max Fresh
Een 360-activatiecampagne voor Colgate Max Fresh rondom het populaire Amsterdam Open Air festival.
Firestarters by Vodafone seizoen 2
Firestarters by Vodafone seizoen 2
Documentaires over hoe mobiele technologie ons leven verandert.
vanHaren op ID
vanHaren op ID
Hoe zorg je voor engagement rondom een nieuwe collectie schoenen?
Vodafone Firestarters
Vodafone Firestarters
Hoe laad je een merk op de waarden connectiviteit en innovatie?
Shoestring en BrandDeli
Shoestring en BrandDeli
Hoe ver kun jij gaan?
Wehkamp op 24Kitchen
Wehkamp op 24Kitchen
Hoe word je autoriteit op het gebied van koken en tafelen?
Volkswagen en KNVB introduceren De Blauwe Kaart
Volkswagen en KNVB introduceren De Blauwe Kaart
Volkswagen en KNVB zijn supporters van sportiviteit en introduceerden daarom 'De Blauwe Kaart'.
Vrouwen enthousiasmeren voor nieuwe gezichtsreiniger
Vrouwen enthousiasmeren voor nieuwe gezichtsreiniger
Voor de introductiecampagne van de nieuwe gezichtsreiniger VisaPure liet Philips gebruikers hun ervaringen delen op TLC.
360° campagne rondom MTV EMA!
360° campagne rondom MTV EMA!
Raak de Millennial doelgroep in het hart en omarm een van de meest spectaculaire events in de entertainmentwereld.
Discovery Channel kijkers testen de unieke product features van de Sony Xperia Z1
Discovery Channel kijkers testen de unieke product features van de Sony Xperia Z1
Hoe kan optimale awareness gecreëerd worden voor de specifieke product features van de nieuwe Sony Xperia Z1 smartphone?
Hoe enthousiasmeer je kinderen om hun handen te wassen met Unicura?
Hoe enthousiasmeer je kinderen om hun handen te wassen met Unicura?
Door kinderen spelenderwijs kennis te laten maken met het belang van handenwassen via een online game.
Because I am a Girl Knock-Out op MTV
Because I am a Girl Knock-Out op MTV
Vier bekende meiden vechten letterlijk voor de rechten van meiden in ontwikkelingslanden.
One Direction op MTV
One Direction op MTV
Hoe zorg je voor beleving rondom een nieuwe film? Een indrukwekkende activatie op MTV en TeenNick.
Dosign op Discovery Channel
Dosign op Discovery Channel
Dosign sponsorde de uitzendingen van De Perfecte Race, rondom Formule 3 race-talent Dennis van der Laar en zijn team.
Hertog Jan op Discovery Channel
Hertog Jan op Discovery Channel
Exclusief voor Discovery Channel zijn twee documentaires en 3 TVC's gemaakt over het brouwproces, met als thema 'Perfect'.
Fisherman's Friend Strongman Run op Discovery Channel
Fisherman's Friend Strongman Run op Discovery Channel
Fisherman's Friend en Discovery Channel sloegen de handen ineen voor de introductie van de Strongman Run in Nederland.
8x4 op MTV
8x4 op MTV
Hoe activeer je kritische jongeren? Door ze zélf de nieuwe 8x4 campagne te laten maken!