>

Jij kan alles!

Barbie inspireert meisjes dat zij alles kunnen worden

Sinds 1959 inspireert Barbie meisjes om te worden wat ze willen. Ze heeft al bijna 200 beroepen uitgeoefend! Van astronaut tot president en van voetballer tot wetenschapper. You can be anything: in de fantasiewereld van het kind én in real life.

BrandDeli ontwikkelde een lokaal format op basis van de internationale campagne-uitgangspunten en produceerde de branded content-campagne. De creatieve campagne ‘Jij kan alles!’ inspireert Nederlandse meisjes (6-12 jaar) om alles te worden wat ze willen.

In de miniserie komt op speelse wijze het thema women empowerment aan bod. In vier verschillende fun-to-watch afleveringen op Nickelodeon interviewt Fië (een meisje van 8) als razende reporter steeds één vrouwelijk rolmodel met een bijzonder beroep. Zij vraagt 3 minuten lang alles wat zij maar wil aan helikopterpiloot Dominique, kunstcurator Stephanie, atlete Marlou en ten slotte DJ Isis. De campagne wordt na vijf weken afgesloten door een compilatie van alle vier de spots. Tussendoor zijn doordeweeks 30”-cut downs van de spot te zien op de BrandDeli- en RTL-zenders Nickelodeon, Disney Channel & RTL Telekids en is er een begeleidende actiepagina waar diverse prijzen te winnen zijn.

Iedere aflevering eindigt met een scène waarin Fië speelt met Barbie in de rol van de powervrouw in de werkomgeving van het rolmodel. Barbie laat op deze manier meisjes zien dat zij alles kunnen worden waar zij van dromen!

Meer cases

Twitter In Stream Video Sponsorship Campagne

Moderne familierecepten met Blue Band in Food(ies)-umfeld

Secrets of Center Parcs