>

Met Optimel kan het wél

Met Optimel kan het wél

Lekker betekent niet direct ongezond! Topchef Hugo Kennis inspireert de doelgroep met smakelijke Optimel-variaties op bestaande gerechten. Verse pita’s, een limoen-powershake of gegrilde perziken met citroenkwark. Verras vrienden en familie met deze slimme gezonde recepten, want met Optimel kan het wél!

In deze snappy campagne zorgt RTL BrandDeli met een drietal video’s voor awareness met betrekking tot de gehele productrange van Optimel. Topchef Hugo Kennis bereidt in eigen keuken – samen met Charlotte (Charlie’s Kitchen), Kim (Alboe.nl) en Claartje (foodness.nl) – verschillende Optimel-variaties.

Door de samenwerking met verschillende influencers worden de video’s verspreid over de meest relevante platformen in de doelgroep. Strategische on-air distributie, met volledige 120” versies op 24Kitchen en 45” cut-downs breed in het RTL BrandDeli-netwerk, zorgt voor optimaal bereik en verhoging van awareness onder de doelgroep vrouwen 25-49.

Laat je inspireren door de energieke receptvideos van Hugo Kennis in ‘Met Optimel, kan het wél!’

Meer cases

24Kitchen’s Recepten Battle met Verstegen kruidenblends inspireert tot kookvariatie

Twitter In Stream Video Sponsorship Campagne

Moderne familierecepten met Blue Band in Food(ies)-umfeld