>

Moderne familierecepten met Blue Band in Food(ies)-umfeld

Moderne familierecepten met Blue Band in Food(ies)-umfeld

Het merk Blue Band roept de associatie op met familie, tradities, overal op tafel en is al decennialang partner in de Nederlandse keukens. Deze heritage wil Blue Band koesteren en in een nieuw jasje presenteren.

BrandDeli Partnerships bedacht het concept ‘Samen met Blue Band’, waarin ouders en kinderen hun familierecepten delen.

En dan geen ouderwetse recepten, maar juist recepten-van-nu die kinderen aanspreken, makkelijk te maken én verantwoord zijn. Romige recepten met een natuurlijke uitstraling en zonder te veel toegevoegde suikers, waarbij Blue Band voor Koken wordt gebruikt.

In de vorm van drie shorts van 120 seconden worden de recepten uitgezonden op het perfect passende umfeld van 24Kitchen. Kortere versies van 60 seconden worden BrandDeli-breed uitgezet.

In aanvulling op de on-air recepten wordt ook het digital foodie-influencer-netwerk van AdFactor aangesproken en zijn gifjes, socials en recepten voor de kanalen van Blue Band en 24Kitchen gecreëerd.

Daar waar Blue Band eerder altijd koos voor reguliere commercials heeft het merk ervoor gekozen om zich dit keer met een verfrissende, authentieke branded content-campagne onder de doelgroep van boodschappers met kind te laden.