Research

Misdaadseries, wie kijkt ze niet?
Misdaadseries, wie kijkt ze niet?
BBC First is met een misdaadonderzoek eens dieper gedoken in het hoe en waarom van de crimekijker
Hoe bereik je de decision makers in de huis- en interieur-aankopen?
Hoe bereik je de decision makers in de huis- en interieur-aankopen?
Hoe bereik je de decision makers in de huis- en interieur-aankopen?
TV-inzet verhoogt online conversie
TV-inzet verhoogt online conversie
Online spelers maken stap naar TV
BLOG: Can the real digital native stand up?
BLOG: Can the real digital native stand up?
Een blik op generatie Z.
BrandDeli Travel Onderzoek
BrandDeli Travel Onderzoek
Consument verkiest vakantiesites met naamsbekendheid
DE MODERNE MAN EN TV
DE MODERNE MAN EN TV
‘Me time’ ideaal moment om mannelijke TV-kijker te bereiken
Meet de Millennial
Meet de Millennial
Hoe onderscheidt de Millennial doelgroep zich van de rest van Nederland?
TLC dating onderzoek 2016
TLC dating onderzoek 2016
Nederlandse vrouw kiest Jan Kooijman als droomman.
Grote rol voor merken bij beauty- en verzorgingsproducten
Grote rol voor merken bij beauty- en verzorgingsproducten
Brancheonderzoek naar de voorkeur van merken en de rol van reclame.
Nederlanders blijken merkvast bij persoonlijke verzorging
Nederlanders blijken merkvast bij persoonlijke verzorging
Mannen vinden het merk scheermesjes belangrijker dan het merk bier.
Little Big Influencer
Little Big Influencer
Invloed kids op aankoopproces reikt veel verder dan de verlanglijst tijdens de feestdagen.
Doelgroep Millennials biedt potentie voor financiële adverteerders
Doelgroep Millennials biedt potentie voor financiële adverteerders
Onderzoek geeft inzicht in het switchgedrag van consumenten bij banken en biedt adverteerders hulp voor effectieve reclame-inzet
Kids en media, altijd en overal.
Kids en media, altijd en overal.
Kinderen over verschillende media devices.
TV RE[DEFINED]
TV RE[DEFINED]
Studie over het kijkgedrag van longform content onder jongeren.
F*ck Boring, Ignite Passion
F*ck Boring, Ignite Passion
Over verveling in het leven van jongeren, en hoe mediabedrijven en adverteerders kunnen helpen.
Kids aan het woord
Kids aan het woord
Wat is hot en waar praten kinderen over op het schoolplein?
Jongeren ♥ Mode
Jongeren ♥ Mode
Internet speelt een belangrijke rol bij de aankoop van kleding door jongeren.
Jonge doelgroep wel geïnteresseerd in auto's
Jonge doelgroep wel geïnteresseerd in auto's
Onderzoek van BrandDeli toont aan dat jongeren tot 34 jaar wel degelijk geïnteresseerd zijn in de aankoop van auto's.
Televisie is het favoriete medium van kinderen
Televisie is het favoriete medium van kinderen
Onderzoek 'My Media My Ads' geeft inzicht in mediagebruik van kinderen en de invloed van reclame.
Sterk mediamerk positief effect op reclame
Sterk mediamerk positief effect op reclame
Een onderzoek naar de rol van de kracht van een mediamerk bij de beoordeling van reclame.
Kids Of Today And Tomorrow
Kids Of Today And Tomorrow
Een studie over de jongste Millennials, inclusief praktische tips voor de communicatie met deze dynamische doelgroep.
Bereik merkambassadeurs met invloed
Bereik merkambassadeurs met invloed
Om inzicht te krijgen in het Word of Mouth-potentieel van consumenten, ontwikkelde Comedy Central de Influential studie.
POSITIEF EFFECT VAN EEN HUMORISTISCH UMFELD OP RECLAME-EFFECTIVITEIT
POSITIEF EFFECT VAN EEN HUMORISTISCH UMFELD OP RECLAME-EFFECTIVITEIT
De studie 'The Power of Laughter' toont de impact van comedy op de betrokkenheid van de kijker.
COMEDY: DE STERKSTE SOCIAL FUEL
COMEDY: DE STERKSTE SOCIAL FUEL
Comedy als genre groeit. Welke factoren liggen ten grondslag aan dit succes?
Mannen vandaag
Mannen vandaag
Discovery Networks dook in het leven van de moderne man, en sprak met meer dan 30.000 jonge mannen uit 21 landen.
Vrouwen vandaag
Vrouwen vandaag
80% van de vrouwen tussen 20-49 jaar geeft aan zeer gelukkig te zijn. Wat maakt een vrouw gelukkig?
THE POWER OF KIDS INFLUENCE
THE POWER OF KIDS INFLUENCE
Hoe worden beslissingen genomen en binnen welke categorie hebben de kids de meeste invloed op de aankoopbeslissingen?
THE NEXT NORMAL: Een ongeëvenaarde kijk op Millennials wereldwijd
THE NEXT NORMAL: Een ongeëvenaarde kijk op Millennials wereldwijd
THE NEXT NORMAL biedt inzichten in het gedrag, de normen en waarden en de ambities van Millennials uit 24 landen.
TV-ZENDERS BINDEN KIJKERS OOK OFFSCREEN VIA SOCIAL MEDIA
TV-ZENDERS BINDEN KIJKERS OOK OFFSCREEN VIA SOCIAL MEDIA
Het onderzoek 'When Networks Network: TV Gets Social' van Viacom benadrukt de wisselwerking tussen TV en social media.
Te veel spelen bestaat niet
Te veel spelen bestaat niet
Nickelodeon onderzoekt het speelgedrag van kids uit vijf Europese landen, waaronder Nederland.